Klachtenregeling en Retourneren

Op deze pagina vindt u informatie over het vermelden van klachten en/of het retourneren van aangekochte producten uit onze webshop.

 

Klachtenregeling

Helaas kan het soms voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. Als dit het geval is dan zouden wij het erg waarderen als je met jouw klacht(en) naar ons komt en dit kenbaar maakt. Je kan dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar info@truckwash1.nl.

We doen ons uiterste best om jou zo snel mogelijk te woord te staan. Daarom streven we ernaar dit binnen 24 uur te doen. Ja ook in het weekend!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@truckwash1.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@truckwash1.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

1. Het artikel compleet en ongeopend is.
2. Het product binnen de garantietermijn defect is gegaan.
3. Producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven kunnen niet worden geretourneerd.

Financiële afhandeling van de retourzending.

De kosten voor retour zijn € 5,20 (binnen Nederland) indien je kiest voor terugstorten van het volledige aankoopbedrag.

Ruilen

Het omruilen van producten is alleen mogelijk als het product ongeopend is. Hiervoor betaal je zelf de retour kosten en opnieuw de verzendkosten.

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:
1. Je hebt een verkeerd product ontvangen.
2. Het product is kapot geleverd.
3. Het product is over de houdbaarheidsdatum.